Geen tijd om af te halen? Laat je bestelling bezorgen!

Heb je geen tijd om zelf te komen winkelen? Dan kun je er ook voor kiezen om jouw bestelling te laten bezorgen of  klaar te laten zetten.

 

Bezorgen

Kies je voor bezorging, dan plaats je een bestelling in de webshop. Je ziet hier automatisch de productprijzen die op jouw klantenpas van toepassing zijn. Na het voltooien van je bestelling kun je in het winkelmandje kiezen voor de optie ‘bezorgen’. Indien je een automatische incasso afgeeft, worden de goederen direct verzonden nadat je je bestelling hebt geplaatst. Kies je voor een andere betaalwijze, dan verzamelen en verzenden wij jouw order na ontvangst van de betaling. Van der Meer verzendt orders door middel van pakketpost of palletbezorging. Je kunt zelf kiezen van welke vervoerder je hiervoor gebruik wilt maken.  In onderstaande tabel kun je de tarieven per vervoerder vinden.

Verzendkosten 2024

Bekijk hier de verzendkosten per pakket.

Franco bedrag

Wij hanteren geen franco orderbedrag, alle prijzen zijn af magazijn en per pakket worden verzendkosten in rekening gebracht.

Track & Trace

Van iedere verzonden bestelling ontvang je een bevestigingsmail met track & trace code. Op deze manier kun je het pakket volgen.
Deze code dien je zelf door te sturen naar je klant indien er is gekozen voor dropshipment.

 

Afhalen

Heb je wel tijd om je bestelling af te halen, maar niet om alles zelf te verzamelen? Ook daarbij kunnen we je helpen. Na het plaatsen van je bestelling kun je kiezen voor ‘afhalen’. In dit geval zetten wij jouw bestelling voor je klaar en kun je deze zelf komen afhalen. We brengen voor het klaarzetten van de bestelling €5,00 in rekening.

Heb je nog vragen? Bekijk of je antwoord tussen de veelgestelde vragen staat of neem contact op met de klantenservice via mail klantenservice@vdmdtg.nl of telefoon 010 – 437 05 05